OLUDENIZ partea IV

Ultima zi, incepe pe o terasa a unui restaurant de langa mare. Un loc perfect pentru a lua micul dejun. Ne hotaram ca in aceasta zi sa vedem si alte locuri, alte plaje, alte peisaje, si sa petrecem cate putin timp in fiecare dintre acestea. Mai pe scurt, sa inotam in mai multe locuri. Am luat legatura cu un localnic care stia cel mai bine in ce undesa ne duca. Destinatia noastra a fost statiunea Kas. Dar pana acolo ne-am oprit in cateva locuri absolut minunate.

Ceea ce ne-a ingreunat sa facem ceea ce ne-am propus, a fost drumul foarte aglomerat. Dupa cum stiti, daca ati citit si articolele anterioare, ne-am dus in perioada in care la turcii era sarbatoare, si toti veneau in statiuni. Cum se intampla de altfel si la noi. Deci, fiti atentii la acest aspesct. E bine sa nu va duceti in astfel de perioade. Incercati sa evitati aglormeratia.

Cam asa arata prima plaja pe care am vizitat-o. Nu am stat foarte mult aici. Am coborat doar pentru a face cateva poze, si pentru peisajul superb pe care l-am descoperit. Nisipul este foarte fin fata de alte locuri.

In drumul nostru catre Kas, am descoperit acest loc, unde ai o priveliste integrala a marii:

O data ajunsi in Kas, ne-am stabilit pe o plaja, si am ramas acolo ceva timp.
.Sezlongurile si intrarea erau gratuite. Langa plaja, era si un mic restaurant, unde am mancat si am baut cate ceva. Kas este un loc frumos si linistit. Aici aleg majoritatea cuplurilor sa isi petreaca luna de miere, datorita locurilor ofertante si a atmosferei romantice.

Cam asta a fost ultima zi, nu a iesti exact cum ne-am planificat, dar tot mi-a placut. La intoarcere am avut ocazia sa vedem acest apus absoult superb.

Ne-am intors in Oludeniz, iar pentru cina am ales restaurantul nostru preferat din aceasta vacanta. Aproape in fiecare zi, am mancat cel putin o data pe zi la acest restaurant specific turecesc. Mancarea a fost foarte buna, iar turcii foarte ospitalieri. Era un loc in care te simteai ca acasa, nu stiu de ce. Poate datorita prieteniei lor cu care te intampina.

Acesta a fost articolul de azi, am terminat aceasta serie. Dar ar mai fi cateva lurcuri pe care as vrea sa vi le spun, pe care le veti afla in urmatoarele articole. Daca v-a placut va rog sa da-ti un like si un share, m-ar ajuta foarte mult, si m-ar motiva sa continuii. Va multumesc.